diumenge, 29 de març del 2020

Treball i exercicis de Socials 4rt A


TREBALLEM EL PERÍODE D'ENTREGUERRES (1918-1939)


Benvolguts, benvolgudes,

Espero que estigueu bé,


Després d'uns dies de confinament en què ha tocat adaptar-se a una situació difícil i completament nova, cal que seguim amb la programació del curs. A la majoria de la classe us adjunto una proposta de treball sobre el tema 8 i el llibre de text per qui no el tingui físicament.
Yasir i Amen, us penjo uns exercicis adaptats sobre la última unitat que vam fer amb la majoria de la classe perquè aneu fent.

Per qualsevol dubte sobre els deures pregunteu-me, 


Salutacions i cuideu-vos molt!!


Marc Rabaneda

DATA MÀXIMA D’ENTREGA: Diumenge 12 d’abril a les 24 h.
A ON S'ENTREGA: Compartiu-m'ho al drive o envieu a marc.rabaneda@iesllavaneres.org


TREBALL DEL TEMA 8 DEL LLIBRE: L’ÈPOCA D’ENTREGUERRES (1918-1939)
Les crisis han estat una constant durant la història. Actualment el món sencer està patint la crisi del coronavirus i el període que us proposo que investigueu, entre 1918 i 1939, va està marcat per una crisi política i una greu crisi econòmica.

Heu de dissenyar una presentació (power point, prezi) que expliqui què va suposar l’època d’entreguerres. Els continguts d’aquesta presentació han d’aportar les respostes a les preguntes següents:
·         Per què es parla de crisi política entre 1918 i 1939?
·         Quins països d’Europa van mantenir les formes de govern que venien de la Revolució Francesa o inclús d’abans?
·         Quines formes de govern de govern van aparèixer durant el període entre 1918 i 1939? En què van consistir?
·         Què va ser la “Gran Depressió” dels anys 30? Origen i conseqüències econòmiques i socials.
·         Quines mesures es van prendre a partir de 1932 als EE.UU?
·         Si estem dient que hi va haver una forta crisi a l’època d’entreguerres, ¿per què es parla dels “feliços anys 20”?

OBJECTIUS PRINCIPALS:
-       Valorar la vostra competència digital: disseny de les imatges i del text, la creativitat, la capacitat d’argumentar o l’explicació de cada diapositiva.
-       Saber treballar autònomament a partir de la informació obtinguda al llibre de text o a internet.

EXERCICIS ADAPTATS YASIR B. I AMEN SOLTANI